torsdag 21 januari

Idag har det inte hänt så mkt på min front men mer åt matte:(..
Jag tycker min matte e jätte duktig som jobbar me det hon gör..
Undersköterska på ett service hus
Idag så var det en sån där dag när allt vart konstigt sa hon när hon kom äntligen kom hem.
Matte vart arg på jobbet i dag å det får man inte bli, hon var ledsen när hon hon kom hem, men sen kom "moster" å skulle låna en väska för hon ska ut å åka nån stor båt!!!
Nåväl matte vart gladare när hon kom så det var ju skönt...
Sen har vi varti ute å sprungit i parken å jag var jätte busig för jag sprang å sprang å lyssnade inte alls på vad matte sa;)...
Så vi var nog ute en halvtimme längre än vad vi brukar..hihi...fast sen kom jag på att det är ju faktiskt matte som ser till att jag mår bra å får det jag behöver så tillslut så sprang jag dit å satte mej på vänster sida å såg fin ut.
Å jag fick frolic!!!!

Nu snart kommer husse hem å då ska jag busa lika mkt me han oxå..det ska va rättvist jue..
VovVov


Kommentarer
Postat av: ella

frolic är väll grejjer d;)

hoppas matte & du får en bra helg

2010-01-22 @ 12:37:54
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0