tisdag 19 januari

idag har matte jobbat men husse var nog hemma me mej (tror jag)...
Sen efter matte kommit hem från jobbet så sa hon helt plötsligt att nu ska vi åka å hämta Chevy å "moster" VA?!?!
här har jag legat å latat mej hela förmiddagen i tror att jag skulle göra det hela dagen!!!!...
Jaja sagt o gjort så åkte vi, fast både chevy å jag visste nog vart vi skulle när matte svängde av stora vägen å åkte på den grusvägen som e så rolig= springa i skogen!!! JIPPIE!!!!

Vi sprang i ca en timme men sen börja Chevy att frysa tror jag så vi åkte hem..
Tänk vad roligt man kan få när man minst annar det:)

Å vet ni vad? I morgon kommer vi att åka till Rättvik, å då får jag säkert springa ännu mer:)...
Matte ska följa med Charlies matte till mora för att hon ska tattuera sig..

Hoppas det går bra för mattes kompis Jenny oxå:( matte sa att det va synd om henne nu...stackars hon...

VovVov


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Dasiy=) Men nu mår jag bra iaf. Kram kram

2010-01-20 @ 19:03:45
URL: http://www.nogg.se/pigglet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0