tisdag 12 januari

ja du människor e konstiga, här har matte gnällt över att det inte har funnits nå vatten några dag.
Och vet ni vad det första hon sa till mej när hon upptäckte att det fanns vatten?!?!? fan nu måste ja diska.:!!!! jag blir inte klok på dom där tvåbenta...Diska å va tyst me dej;)...

I går när matte kom hem från jobbet va hon trött å ledsen å helt slutkörd:( , men jag försökte att se så snäll å söt ut (som vanligt) så hon vart lite gladare ialla fall...

Nu så vet jag inte vad hon håller på me med men hon har lovat mej att vi ska åka till Nancy å leka idag...jippie!!!!
Jag tycker att det e bäst att passa på när det inte e så himmla kallt om tassarna..
nej nu tror jag att jag ska smyga upp i sängen å snarka ett par timmar till..

VovVov


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan kommentaren försvann ju...

Hmm jaja

Jo hälsa till matte att det finns kaffe o peppar kakor här om hon är sugen när ni har lekt med Nancy, jag lovar att smyga ner en peppar kaka under bordet till dig när matte tittar bort=)

Kram kram

2010-01-12 @ 10:53:16
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: ella

bra du är snäll mot matte=)

2010-01-12 @ 14:48:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0