onsdag 20 januari

oj i dag har det varit en rolig dag både för mej å matte:)
Först fick jag å nancy springa säkert en halv mil ute på siljan, å det va så skönt så..
Sen åkte vi till "mormor" å vi fick lite mat i oss..mums...
Sen kom det nån tjej som heter Monica ..men det var inte "moster" men dom hette samma sak..konstigt...jaja hon å matte åkte i väg i monicas fina bil (fast det ska va SAAB)!!!!

Nu vet inte jag om det här stämmer men som matte har berättat för mej så var dom först på nån affär som hette Granngården, sen på ÖB sen på Möbelrondellen där monica köpte en ny säng!!!
Den var tydligen jätte skön sa dom, sen fikade dom..
efter dom hade drukigt sitt jäkla kaffe så bar det i väg ner på Mora där Monica skulle rita på handleden?!?!...
Det gick bra men jag fattar inte varför man vill ha ordet "BRÖDROST" på handleden;).
Sen gick dom till apoteket .
Sen skulle dom upp till Noret igen för att dom skulle äta på McDonaldsdet var gott tyckte dom...
Sn gick dom in på djuraffären å sen på Dollarstore!!!

trro ni dom va klara me affärer nu???...nej nej nej dom stannade till på hellströms i vikarbyn oxå....
10 olika ställen på några timmar...dom e inte kloka!!!!.

Nu ligger jag här i säängen å har det bra medans matte springer omkring å yrar....

VovVov


Kommentarer
Postat av: ella

ja d va en hel del matte gjort=)vila på du & låt hon yra

2010-01-20 @ 21:35:14
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Jenny

Brödrost???

2010-01-21 @ 13:29:21
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: E ☆ Aspelin

Svar: Vilken kul idé! Ska sätta mig & börja med designen redan nu. Jag har också en hundblogg, kul att hitta en till :) Http://enzobynight.blogg.se ifall du vill kika :)

2010-01-21 @ 16:52:47
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: monica

ha ha ha ha...

Mm de var ju en riktig läckerbit :p blir definitivt fler tatueringar där så man får dreggla lite ;)

2010-01-21 @ 17:21:25
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0