onsdag 13 januari

Äntligen, som jag har väntat på att få åka till Rättvik å busa me Nancy:)
I går sa matte så här: nu snart ska i åka till Rättvik, "jag ska bara fixa det å det å sen lite mer"...tog ju hundra
timmar innan matte va klar:(
Men en sak tyckte jag att det va bra att hon gjorde å det a att följa med Sofia till Sofias egna lägenhet...Jippie!!!!! Matte sa att den va jätte fin!

Men sen åkte vi ialla fall å vad jag har längtat att få springa nere på stranden å vi busade å busade å små bråkade,men framför allt så fick jag springa...

Jag var så trött när vi kom hem igen att jag bara stupa i sängen hos "mormor", å matte fick nån slags migrän? vad det nu e, men hon kunde knappt köra bilen hem så jag la mej i baksätet å struntade i det där..
Sen när vi kom hem så la jag mej å sov ända tills klockan a halv nio då fick jag lov att gå ut å kissa men sen in å sova igen:)...
Matte brukar säga " trött hund är lycklig hund"  Stämmer det tror ni???

idag ska jag nog inte göra så mkt..husse å matte jobbar på förmiddag så jag får väl ligga här å sova, fins inget annat att göra när inte dom e hemma..

Kankse ska göra lite bus...

VovVov


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-01-13 @ 07:45:10
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: monica

Heej Daisy.. Jag undrar vad din matte gör nästa onsda den 20 på em.. Om hon ev kanske vill följa med mej till Mora..? du kan väll fråga henne.. =)

2010-01-13 @ 18:21:51
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag ska dit o tatuera mej :D

2010-01-14 @ 07:24:21
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0