måndag 11 januari

Hej!
Eftersom min matte inte vill skriva nå mer i hennes blogg pga att vissa läser å fattar helt fel så får jag skriva(Daisy)..
Jag vet inte vad matte har skrivit men jag skriver lite ändå..

Matte har mest jobbat hela tiden å jag har legat å sovit i nästan två veckor, det e för kallt för att vara ute så jag springer ut å gör det jag ska sen fort in igen;).

Sen har matte varit till borlänge å köpt nya fiskar igen!!!!! tänk om hon skulle ge mej dom pengarna istället...morr.

Just nu sitter matte å tittar på nyhetsmorgon å dricker sitt kaffe!!!...drick vatten i stället, fast nu e det så att det kommer inte nå vatten i köket så matte å husse e lite funderade över det.
Dom ringde till nån Lindgren för nån dag sen men jag vet inte om han gjorde nått.

nej nu ska jag leka lite me min boll å sen lär väl matte släpa ut mej på en liten runda...burr...

VovVov


 

ska bara tala om att husse å matte har fått vatten i köket igen så nu slipper matte gnälla om det;)

 

vovvov


Kommentarer
Postat av: Jenny

Väldigt dumt att det inte kommer nått vatten i köket hoppas att dom tinar upp rören snart åt er.

Hoppas att inte folk o fä missfattar vad du skriver oxå Dasiy.

Kram kram

2010-01-11 @ 09:34:11
URL: http://www.nogg.se/pigglet
Postat av: ella

vov;)

trist folk ska fatta fel hur man nu kan d?=)

kram!

2010-01-11 @ 10:59:26
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Ullis

Kul att läsa bloggen :) Vilken tur att det ordnade sig med vattnet!! Man e ganska ställd utan :(

2010-01-11 @ 21:14:47
URL: http://www.raggarullis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0