lördag 16 januari

i dag trodde husse å matte att dom skulle få sov morgon:)..skulle inte tro det va
Varför ska dom ligga i sköna sängen å inte jag?, Satte mej vid dörren å börja gnälla å skälla lite så till slut kom dom upp så jag fick nån att busa med:)...

Helt plötsligt sa matte " ska vi åka till Nancy så du får springa"..dom två orden jag hörde var Nancy och springa:)

Sagt å gjort så åkte vi till Nancy å va nere på stranden å busade nästan en timme, för Nancy vart rädd för nånting så hon stoppade svanasen mellan benen å sprang till bilen:(...
Nu håller matte på med en sån där konstig maskin som står i bad rummet...Hon stoppar in kläder å efter ett tag så tar hon ut dom å stoppar in dom i en annan maskin så dom ska bli torra?!?...knäppis..varför blöta ner kläderna först å sen torka dom...
Husse är hos nån tant som heter Siv å dom ska göra en massa (o)ljud ett par timmar...

Matte kanske får besök av Tina innan dom börjar jobba, vi får väl se hur det blir me det..

VovVov


Kommentarer
Postat av: monica

ha ha tant Siv :D

2010-01-16 @ 18:30:14
URL: http://monkizzen.blogg.se/
Postat av: monica

Ja de är ju typiskt.. men jag fick kvällen o gå iaf o rastlösheten la sej..som tur va.

2010-01-17 @ 11:27:55
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0