fredag 15 januari

idag sa matte att det tuplanens dag?!...hoppas hon får några av husse då;)
Kunde jag så hade jag gått till affären å köpt blommor åt henne själv , men jag är ju faktiskt bara en hund så det e väl lite för mkt begärt?:)..

I dag har jag och Chevy sprungit runt runt i skogen å det e det bästa jag vet!

Tycker faktiskt lite synd om matte nu får hon har fått nytt schema på sitt jobb och det e bara konstiga tider:(
Typ 7-11 18-21,30, 14-17.30 och såna där små pass för en har blirvit sjukskriven å fick bara arbeta halva sina dagar...konstigt
Men matte tycker inte att spelar nån roll för det blir ju lite pengar iaf:)...

nej nu trro jag det e dax att väcka matte för nu vill jag ut!!!.

VovVov


Kommentarer
Postat av: monica

He he jaa precis... Tror jag sagt till dej förut vad o vart jag ska göra.. avslöjar väll på vägen dit på onsdagen

2010-01-15 @ 21:56:33
URL: http://monkizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0